ozlmmmm Arkadaşlar merhaba,doğum öncesi iznim tatile denkgeldiği için nasıl olsa kullanamayacağım diye çalışabilir raporu almadım,doğum sonrasını kullanmak için direkt doğum belgesi yeterli mi herhangi bir belge almak gerekiyor mu başka? Öncesinde çalışabilir raporu da almam gerekiyor muydu? Bilgisi olan varsa yardımcı olursa çok sevinirim.
Hmyrkpnr Haftanız tutuyorsa Seminer dönemi için çalışabilir alabilirsiniz bir arkadaş yaz tatilinde aldı seminerin ilk haftası geldi ayrıldı Doğum sonrası kullandı . Bende tam hakim değilim konuya ama
ozlmmmm Hmyrkpnr yok hocam hiç kullanamıyorum doğum öncesini yaklaşık iki,üç hafta sonra doğumum inş,Doğum sonrasının da çok azını kullanabiliyorum zaten 😔