RuveydaYasin benimde ayni 9. Haftada ilk kahverengk bir leke gelmisti basta yerlesme kanamasi olabilcegini dusunmustum ama aksama kadar ara ara gelince acile gittim acile gittigimde lavaboya girince bu sefer kirmizi bir kan geldigini gordum düşük riskin var dediler progestan basladilar 1 haftadir hala devam ediyordu ara ara lekelenmem dun tekrar gittim hastaneye proluton igne verdilee ilacida gunde 2 ye cikardi bence yine her ihtimale karsi bi gitmelisin hastaneye