sevimlibebekler Selam kızlar, şu an 12 haftadayım doktora yakın zamanda gideceğim fakat cinsiyeti çok merak ediyorum 8 haftalık görüntüden tahmin edebilir misiniz? https://www.hizliresim.com/ttq1r4t
Mikmikbuk sevimlibebekler Üreme organı 9.haftadan itibaren belirginleşiyor 😊 doktorların diyemediğini burdakiler nası desin. Allah gönlüne göre versin inşallah. Ben 16.Haftadayım hala bilmiyorum o kadar da önemli değil yahuuu
Semra12344 sevimlibebekler ben 12. Haftamda öğrenmiştim cnm sen de öğrenirsin büyük bir ihtimal gerçi doktoruna göre değişiyor diyorlar
Beyzanurecer sevimlibebekler ben 13. Haftamda geçen hafta cuma perinatolog hanımdan öğrendim o da tahmin verdi bebeklerin duruşuna göre. Sizin için daha erken ki. Eşya almak için acele etmeyin dedi. Ben duruşa göre biri kız biri erkek görüyorum dedi ama en net bir ay sonra doktorun söyler dedi. Hatta ben de atayım. Bakalım sizin tahmininiz ne olacak. 14.0 cm erkek dedi 9. 6 cm olana kız dedi. 🥰 Bu görüntüye göre altta ki kız üstte ki erkek. Ama doktor erkek olan ilk doğacak dedi. Ben ters koymuşum. Cinsiyetten Anlayanlar olursa yorumunu beklerim🥰 url=https://www.hizliresim.com/ksx30uy][/url]