Ben herşeyi denedim hiçbiri işe yaramadı. Emzirmekten vazgeçecektm neredeyse sadece ayva çekirdeğini suya koydum jel haline geldi onu göğsüme sürdüm ve göğüs pedi kullandım emzirecegim zaman da sildim göğsümu bir tek o işe yaramıştı tavsiye ederim krem falan hepsi boş geldi 😞