Minoo01 Yaşayan anneler var mı ? Bu gün birden oldu. Şu saat oldu 2 defa bulandı. Anlamadım neden 🤷🏻♀️
Babys_mom Minoo01 o haftada 1.trimesterdeki belirtilerim geri gelmişti. Mide bulantısı,burun tıkanıklığı halsizlik..10 güne filan geçmişti şuan 38.haftamdayım
Zkskdkdkxk Minoo01 ay bende de var ki ben başından beri çekiyorum bu ara iyice arttı inşallah geçer çok yoruldum artık ağrı sıkıntı çekmekten doğsamda bitse şu hamilelik serüveni
Cilek_16 Minoo01 kuzum bende de var o sanırım reflüden oluyo doktorum öyle söylemişti bu haftalarda reflü şikayetleri artarmış
Minoo01 Zkskdkdkxk aynı bende öyle düşünüyorum. O kadar zor ki 2 yaşında oğlum var birde ilğilenmem gereken .
Minoo01 Cilek_16 İlk gebeliğim de son ay biraz çekmiştim. Bunda erken başladı. Ondan endişe ettim ama her bebek bie değil demek ki