Benim doktorum gebeliğin herhangi bir zamanında olabilirsin 12 haftayı beklemene gerek bile yok, yapılan çalışmalarda herhangi bir haftadan sonra yapılması gerekiyor diye bir öneri yok demişti. Yine de ilk 12 hafta organların oluşumu için önemli olduğundan o zamanın geçmesini bekledim. Şu anda 16 haftalığım önümüzdeki günlerde olmayı düşünüyorum