MerveNur- Kızlar sizde de hafta ilerledikçe mide krampı oluyor mu? 29 oldum bi iki haftadır yemek esnasında bi anda karnımın yukarısına kramp saplanıyor iki büklüm oluyorum acaba midemin yeri daraldı diye mi?
UmutsuzPolyanna MerveNur- aynen canım ondan olabilir fazla yağlı yenince de olur bende hele ileriki haftalar ejderha gibi kükrediğimi biliyorum 😅
MerveNur- UmutsuzPolyanna yok ya normal bi sebze yemeği yerken de oluyor sıpa mideme yer bırakmadı kaburgalarımı bile deşiyor🥲