Benim de 40+2 ne gelen var ne de giden 41e kadar bekletecek sancın yoksa suni sancı verecez dediler kendi sancım olsun diye baya dua ediyorum ama oğlumun yeri gayet rahat sanırım 😂hararetlerini hissedemediğim anda mutlaka bi sol tarafıma uzanıyorum ve dinleyene kadar kalkmıyorum mutlaka bikaç belirti veriyor umarım çok çok güzel bi doğum yaparız 😍