22+1 haftalık hamileyim sabah kahverengi akıntı geldi bide dışkı siyah ishal olarak geldi hastaneye gittim doktor nst ye aldı sancı varmı yokmu bide 2 tane iğne vuruldum kalçadan düşük ve ciğer gelişimi için bide progestan 200 mg bıraktırdı alttan baktılat suyum gelmişmi gelmemişmi çok şükür şuan bişey yok ama endişelerim var çalışıyorum sırtım ağrıyor sırtımın kenarlarıda bugün detaylı ultrasonum var açılma varmı yokmu onada bakacaklar eğer varsa işten çıkıcam da başına gelen varmı böyle durum