Aag06 ey allahım çok güldüm varya bnm kocada ilk çocıguma inatla babasının adını koydu ismi yakup başkada söz hakkı yok eşimin isim konusunda banada grcenlerde diorli sen ara isim bn kulağına okudumda duyarsın sen dio dalgasına dio ama insan gerçekten bozulur ya şimdi kızama yana yakıla isim arıyorum kulağına okuma kısmınada güvenemiyorum valla yalan yok 😂