Dilosseee sever12esra özel ruha academi hastanesi Fatma çetin Pelit şiddetle tavsiye ediyorum canım ilk doğumumu onda yaptım çok iyi bir doktor
Nelmali Dilosseee evet dogumda orda değildim tayin ciktigi icin ama 8 ay takip etti her seyime dikkat etti en ufak bir ilaç vermek için bile baya araştırdı (alerjik bir bunyem var) keske dogumda da orda olabilseydim