suadeeee Gulfem48 ben almadım ama önceden aklıma gelse alırdım çünkü eğimli olduğu için kusmalara karşı felan çok iyi
Mom54544 Gulfem48 dakpinar- kesin kesin 34 gündür onda yatiyo seyyar oldu iyice yatak odası oturma odası hatta annemlere gittik geçen hafta eşimin ilk dediği şey yatağı da al yanına 😂 ortamızda bile yattı bu yatakla 😊 sağli sollu yatırıyoruz biz devamlı aşırı Kusan bı kızım var benim etraf kusmuk olmuyo bu sayede oda yikaniyo zaten koltuk halı ya bizim yataga besigine kusmuyo en azından bu sayede
Lulemom Gulfem48 ben 3 aydır kullanıyorum. Çok memnunum. Kusmaları falan önlüyo, hem de salonda falan uyuttuğun zaman direk onda uyutuyorsun. Ben ayağımda sallayarak uyutuyorum, direk reflü yatağında ayağımda sallıyorum. İndirmesi falan kolay oluyo.
Gulfem48 suadeeee kusmarala iyi de bebege mı baglı cok kusan bebekse alırım ama kusmazsa almıcam oyle dusunuyorum suan.
Mom54544 Gulfem48 bende alırken ay işe yaramaz nerde şey var alıyorum demiştim ama 34 gündür onda yatiyo kızım için rahat en azından duz yere yatirdigimda nasıl aliscam bilmiyorum
Mom54544 dakpinar- Tabikide sağa yatirdiginda arka destekli kaliyo dönemiyo ben mesela bana bakan kısmı çıkartıyorum yüzünü görebilmek için diğer kısma da dayıyorum iyice kızımı tabi bizimki başlıyo donmeye artık da 😂😂
Mom54544 dakpinar- bugün post açmıştım sabah profilimden bak resim atmıştım halen onda yatiyo 34 günlük kızım
Sureyyakaraca Gulfem48 Bence al canım ben ilk doğumumda kullandım. 2.de iki gün önce oldu onada şimdi kullanıyorum
lunam Gulfem48 Kullananlar çok memnun genelde. Ben de almayı düşünüyorum o yüzden. Hatta babynest şeklinde reflü yatakları var, onlar daha pratik olur gibi geldi