A26
Taramalara girmemiştim ben şeker yüklemeside yaptırmadım fakat, ayrıntılı ultrasona dikkat etmiştim. Bebeğin tüm organlarını tek tek inceliyor doktor, normal olmayan bir durum olursa en azından ondan sonra ki süreç daha iyi takip edilir diye düşünüyorum.