Ncye erva olsun almira da L harfini yumuşak kullanmak gerekiyor kabaca bir söyleniş şekli de var.o şekilde seslenenler mutlaka olacaktır. Bir arkadaşım Erva Hatun koymuştu (ilk hanım sahabelerden) bu şekilde de çok hoş tabi size kalmış.bizde Aymira koyacağız inşallah 🤗