Mucizemm0101 Selam kızlar Puset aldım içinde de incede olsa minderi var ekstra minder almam gerekir mi?
Alka Mucizemm0101 Puset örtüsü Alcam sadece canım .o da koronadan korkumdan .kontrollere felan giderken kapatcam örtüyü .😂 Mindere gerek yok bence .zaten battaniyeye felan saricaz ocakta doğucak benimki .3 kilocuk bişe ne kadar ağırlık yapcak ki sanki . Rahatsız olmaz o minder yeterli bence kendi minderi .
Cidella Mucizemm0101 İçinde minderi varsa almana gerek yok canım. Bel destek minderi gibi bir şey görmüştüm ona bakabilirsin Hepsiburadada vardı. Puset örtüsü alabilirsin ya da müslin örtü de kullanabilirsin onu bile almaya gerek yok aslında
Suzanne Bence gerekli o da şöyle benim yeğenim sadece pusette uyuyordu ne yapsak uyutamıyorduk ya da gezmeye çıkacağımız zaman içimde sonuçta 3-4 saat kalıyor daha yumuşak yerde yatması için gerekli ben alacağım ama tercih meselesi
elifkrs Suzanne bebegi 3-4 saat pusette yatirmak zararli ama canim yani arada olabilirde her seferinde biraz uygun degil sanki benim bilmem
Suzanne elifkrs Canım asla uyumuyordu yataktan aldığımızda ağlıyordu doktora sorduk o da puset şeklinin zaten bebeğin şekline göre ayarlandığı için sorun olmayacağını söyledi geçici bir süre öyle kullanmak zorunda kaldık
Mucizemm0101 Genel olarak minder gereksiz bulunmuş tek puset örtüsü alayım okadar ☺️ Teşekkürler güzel anneler 🥰
ZZeynepP1903 Bende minderi almadım acıkcası. Hergün yeni icatlar cıkıyor anacım 🤷🏻♀️ Sadece yüzüne örtmek ıcın örtu aldım oda cok uyguna 28 lira falan cok cokta güzel müslin kumas yeterli bence 🤗
ZZeynepP1903 Mucizemm0101 yanı yeterli bence zaten puset yarıya kadar kapalı oldugu ıcın bi sıkıntı olcagını zamnetmiyorum