Kızlar kontrolüm vardı dün sürekli zaten basıma her kontrolde farklı bisey geliyor o kadar yoruldum ki artık yolda çıkıp oturup ağladım cok yoruldum diye. Sürekli zaten karnı geriden geliyor 1 2 hafta diyorlardı ama cok da önemsemiyordu doktor olabilir diye. Geçen hafta gittiğimde 1350 gramdı bebeğim 31+2 de dün gittim bebeğim hala 1370 kilo almıyor ve gelişim geriliği artık başladı dedi doktor cok üzüldüm cok stres yaptım o kadar kötü oldum ki varmi basına gelen veya onerebileceginiz şeyler bana