BuseAbuAkda mustela kesinlikle. Çocuk doktorları da öneriyor. Konak oluşumunu engelliyor gideriyor. Kanserojen etkisi yok. Yenidoğan köpük formunu almanı öneririm çok kullanışlı köpürmek için uğraşmıyorsun. Ayrıca vücut losyonunu da al. Benim bebeğimin cildi ilk günlerde kurumuştu kullandım her banyodan sonra masaj yapıyorum ayrıca harika.
Friendly organik sıvı çamaşır deterjanı kullanıyorum ben. Partikül olmadığından giysilerde çözülmeme durumu olmuyor. Biraz pahalı ama ilk basından beri kullanıyorum bebeğim 2 aylık bir ay daha kullanırım.