Sulemrahkuzey
Kızlar 10+5 haftalık hamileyim ilk bebeğim erkek ismi Kuzey şimdiki bebeğimin cinsiyetini doktorum haftaya söylicem dedi ve şimdi isim konusunda kararsız kaldık erkek olursa Güney koyalım diyoruz ama kimisi Kuzey var diye niye Güney koyuyorsun diyor oğlum maviş doğacak olanda aynı onun gibi olur diye düşünüyorum kız olursa Nisa olsun istiyorum ya da daha anlamı güzel isim varsa fikirlerinizi bekliyorum :)