Aselll0767 ilkheyacanim1 Tercih meselesi tabiki ama ben her zaman tek isim koyma taraftarıyım. Ben sadece Gökçe koyardım. Elif te tek başına çok güzell bi isim. Ama gökçe daha hoş ☺️