28 haftalik gebeyim 2 gündür ishalim bugün karnında ağrı var bebegimin hareketi cok az sanki biyere sıkışmış gibi surekli idrara çıkıyorum birden ağrı girdi kasik bölgeme cok korkuyorum salı günü gitmiştim en son doktora herşey normaldi birden neden bole oldu ilk gebeliğim daha once 2 kere düşük yaptim 9 haftalıkken suan cok korkuyorum bebeğime birşey olur diye