Emel_Sezgin Kizlar merhaba… 37 haftalık hamileyim, akşam sütüm geldi baya bi aktı. Bugün de arada bir sancım oluyor. Normal midir bu? Doktorumu aramam gerekir mi? Doğum yaklaşıyor diye sanırım bir işaret bu..
MiniMiniKus Emel_Sezgin Çok bi bilgim yok ama bence doktorunla görüş Çünkü son zamanlar da süt gelmesi dogum a işaret diye biliyorum hatta hiç sıkmamak gerekirmiş
Hilal-95 Emel_Sezgin 30 haftadan beri gelıyo benden 38 haftadayım sıkma sadece gelsin maşallah ne güzel allah bereketini versin kuzum korkma 🙏🏻 Sancı suyun geldiği zaman doğum başlıyor nışan gelmedi bile bsy ifade etmıyor bazen günler snra doğum oluyor
Anneyim42 Emel_Sezgin benim nerdeyse 4 aylıktan beri geliyor sıvı göğsümden bence süt beyaz da gelebiliyor önceleri bilmediğim den sıkmak hoşuma gidiyordu ama simdi dokunmıyorum uyarı yapmayim diye sutyenime akıyor azar azar kuruyor falan öyle
Alp52 @Emel_Sezgin canım ben 7 aylık hamileyken göğsümden süt geliyordu oluyo yani doğumun yaklaştıgına işaret olduğunu sanmıyorum doktora sorduğumda olabilir normal Bi durum demişti ama sıkmamak gerekiyormuş rahimde kasılmalar a neden olurmuş