Melekk-911 Selam kızlar nasılsınız, kaçıncı haftadasiniz nasıl geçiyor? Hangi doktorlara gidiyorsunuz ? 😊
MerveeD Melekk-911 merhaba bugun 13. Haftamıza girdik mide bulantlarım hafifledi çok şükür şimdilik bir sıkıntımız yok hamdolsun Forum Yaşam da Ahmet ısıktana gidiyorum
Mervedefne33 Melekk-911 şehir hastanesine giden yok heralde 8 haftalığım ilk kontrolü sehir hastanesinde Mehmet kayaya yaptırdım gayet memnun kaldım devam ederim 😊
Melekk-911 Bizde 12+3 , herşey yolunda şimdilik. Ayaklarım çok üşüyor WC çok gidiyorum 🙄 City hospital e dilek güler e gidiyorum
Melekk-911 momm33 12+3 City hospital dilek hanım. İlk kızımda akademi hastanesi Banu hanıma gitmistim çok iyi bir doktor
Melekk-911 Mervedefne33 muayene kaç dk sürüyor? İstediğini sorabliyir musun yoksa yat baktım hadi kalk mi oluyor
prensannesi1903 Melekk-911 iyi geciyor 36. Haftadayim ozel yenisehir hastanesi oznur karaer bozkurta gidiyorum.sizin nasil gidiyor
Melekk-911 prensannesi1903 12+3 benimde iyi çok şükür. Ben o doktora kızıma hamile kalmadan önce gitmiştim başka bir sebeple tesadüfen rahmimde polip olduğunu öğrendim. Çocuğa engel değil dedi. Haricinde 2 başka doktora da gittim alınması gerekir çocuk olsa da düşme ihtimali var dediler. Aldırmadım hamile de kaldım doğumdan sonra polip de yok olmuştu. Öznur hanım çok iyi bir doktor dediği gibi çocuğa engel olmadı çok şükür
dml33 Melekk-911 1 kere gittim cnm daha 2 gün önce memnun kaldm gayet güzel anlattı herşeyi riskli gebelik benim ilgili gibi geldi 115 tldi muayenesi 12. Hafta çağırdı işte ikili test icin tahlil falan istedi sonucu msj at dedi bakalim memnun kalmazsm doktor cok😁
Melekk-911 dml33 bende geçen hafta çarşamba yaptırdım ikili testi. Aradım bugün sonuç çıkmış ama doktor bu hafta izinliymis pazartesi öğrenirim artık .riskin ne canım ?
dml33 Melekk-911 suyum bitti ilk hamilelikte alindi cocuk sonraki hamileligimdede azaldı yakın takiple 35. Haftada dogum yaptim şimdi yeni daha bilmiyorm doktor olması yuksk tekrar diyo