Merhaba arkadaşlar ben 35+5 haftalık hamileyim dün sancım vardı doktor ntsye çağırdı bakti ve ntsen çok dar dedi anlamadim pek ben 1 saat yürü çikolata ye gel dedi ve yine gittim bu seferde diğer ntsye göre iyi ama ne çok iyi ne çok kötü dedi anlamadım bir şey kısacası takipte kalacaksın dedi sizce ne olur