Cotanakk Arkadaşlar bi hafta sonra 75 mg şeker yüklemesi yaptırıcam sağlık ocağındaki ebe gel burda yapalım dedi ama çok ilgilenir gibi değildi yoksa hastanede mi yaptırsam bilemedim. Sağlık ocağında yaptıran var mı aranızda?