https://imgyukle.com/i/khM9BY
Kızlar doktora gittim bir kaç gündür kese görünmüyordu. Kanama duvarı vardı. Dün tekrardan kontrole gittim. Doktor 6+2 hamile olduğumu söyledi. Ama sanırım daha bebek ve yolk kesesi yok. Detaylı ultrason ve alttan muayenede kalp atışları duyulmadı.