Feridedst eger saglikli bir bebekse etkilemez. Bana doktorum ilk 20 hafta sagliksiz gelisen bebekler düşer demisti onu hic b sekilde önleyemeyiz dedi. Ben 10.haftaya kadar aşiri halsizdim sadece uyudum desem yalan olmaz yemek yemege bile zor kalkiyodum aširi b uyku hali oldu bende sizde naisl olur bilemem. Ama ilk 20 hafta cok dikkat ettik, esim makineyi bosaltti evi supurdu camair sepetini kaldirmayi falan hep o yapti. Yani ilk 20 hafta daha dikkat etseniz iyi olur. Birde kasik agrisi falan cok oluyo korkmayin kanamaniz yoksa sikinti yoktur rahim kendini genislettigi icin kasik agrisi oluyo. Cok ani oturup kalkmayin o zaman aniden sanci griuyo. Bol bol su icmeye bakin kesenin gelisimi icin, yumurta muz kaşar peyniri mumkunse hergun yiyin. Folik asiti ihmal etmeyin ilk 16 hafta cok onemliymis