wiss123 Şahsen evim birinci kat ama merdivenli asonsor kullanmak istemediğim için cikayiim dedim ama inanılmaz bir ağrı hissettim mecburen asonsor kullandım imkanınız varsa riske atmayın merdiven inip çıktığımda inannilmaz ağrılarım oldu benim kişiden kişiye değişebilir tabiki