Ceyduygu ben 37+5im o inan 1 hafta bile fRk ediyor benim sancılarım var hep yalancı sancılar ama bunlar sıklaştı yani artık gerçek sancılara yakınım hissediyorum bunu bebeğin hareketleri de tuhaf gece kaburgamda aşırı sert Bi tekme yedim ve çatım inanılmaz ağrıyor sanırım başını kanala sokmaya çalışıyor ayın 7 sinde belli olucak herşey inşallah