Asyaozturk haklısın bazen ihmalkarlık ile abartma arasında gidip geliyorum bende birşey oluyo acaba gitsem mi doktora diyorum abartıyor muyum diyorum gitmesem ihmal mi var diyorum. Biraz da doktorların küçümseyici tavırları bizim rahat olmamızı engelliyor sanırım. Bir de ben göbeğime bakıyorum öyle anlarda bebek aşağı inince kaburgada bi rahatlama oluyormuş orada bi boşluk oluyormuş 😅