PelinHekimoglu Planlı sezaryen 39 haftalık yapan var mı .🤔 hep okuyorum 38 haftalık yapıyorlar .Normal Doğum olsa 18 Ağustos ti doğumum ama ikinci sezaryen olduğu için 14 Ağustos dedi 🤷🏻♀️
jrarya PelinHekimoglu benim doktorum 39+1 e tarih verdi yani 30 ağustos sat göre 5 Eylül gözüküyordu biz 28 ağustos istedik ama ne kadar beklerse o kadar iyi dedi inş planlanan tarihte gelir
SerapTadelenTtnc PelinHekimoglu ikinci bebekte 38 de yapılıyor riske atmamak için ama benim doktorum 38+5 te alacak ilk bebeğim 39.haftada doğdu
PelinHekimoglu jrarya inşallah sağlıcakla gelsinler meleklerimiz tek duam o dA işte sabırsızlanıyorum merak etttim 🤗
jrarya PelinHekimoglu inşallah bugün pembe bi leke geldi rahimde iğne batmalarım var doktorum gezinme iş yapma dinlen takip et kasılma varmı yok mu dedi sıcakta bebeklerde bunaldı içerde
PelinHekimoglu Fatmaerkan ben ilk Doğumda genel olmuştum bunda da spinal mi yapsam bilmiyorum cesaretim de pek yok heyacandan Ne yapsam bilmiyorum 😟
PelinHekimoglu jrarya pembe leke gelince Doğum yakın oluyor ama hayırlısı bana da kendini yorma dedi ama ne mümkün ben yatakta bile dönerken yoruluyorum artık 😣
Fatmaerkan PelinHekimoglu bilemiyorum canım ama genel çok iyi uyu uyan birde panik atak varsa 🙄 sağlıkla gelsin bebişin 💕
PelinHekimoglu SerapTadelenTtnc valla bende öyle görüyorum hep de bana sağlığı yerinde me kadar durursa anne karnında o kadar iyi dedi ne bileyim inşallah bi sıkıntı olmaz o güne kadar 🙂
jrarya PelinHekimoglu yaaaaaa 😖 aynen öyle dün gece nefes almak bile yorucuydu allah yardımcımız olsun 🍀🙏🏼
PelinHekimoglu Fatmaerkan ilk inde normal diye gidip sezaryen olmuştum o yüzden seçme şansım olmadı .bu seferde karar veremiyorum hem merak ediyorum hem cesaret edemiyorum 😕 bakalım herhalde son dakika karar vericm
PelinHekimoglu Pinkoloji ilk gebeliğim sezaryen olduğundan bu dA mecbur öyle o yüzden planlı oldu şükür şimdi bir sorun yok sağlıklı 😊