fyznrilter Hayırlı günler kızlar. Şuan 34+1 haftalığız. Nst sonucundan anlayan varsa bir bakabilir mi sancım varmı. 3 gündür de kasıklarımda ağrı var. 🌾 https://imgyukle.com/i/khFBqe
Kizannesi92 fyznrilter Belim kasigim ağrıyor ama geceleri gündüz kontrollerinde benimde sancım çıkmıyor 🤷