Arkadaşlar selam, birkaç gün sonra ikili test yaptırmaya gideceğim, kilo sorunum, göbekte yağlanmam biraz fazlaydı. Her kontrolde zaten doktorum yağ dokusu biraz engelliyor net görmemizi diye söylüyordu. İkili test için de (durumu belirttim) alttan muayene edebiliriz dediler. Sorun olur mu sizce alttan bakılmasında, bir de idrara sıkışık olun dediler neden acaba? Yardımcı olursanız sevinirim 🙏🏻🙏🏻🙏🏻