ebruzb Deletedmom16362 kopyalamıştım ama gitmiş benim de elimde ekran görüntüsü var kullanmak isteyen kullanabilir ☺️
GamzeCan Zeynep4876 ben az önce çevirdim 350 ye 100 tl geldi ama lazım olmadıgı icin kaydetmedim tekrar nasıl yapabilirm işinize yaricaksa yardımcı olayım
Zeynep4876 2 tane wakiki hesabım var çark bende cıkmıyor indirim kuponu cıkanlar kullanmayanlar lutfen bana atarmı