Selime28 24+2yiz kızımla , 14+4 te grip oldum gripten sonra kaldığını sandım o zaman tatile çıkmıştık vikisle geçti şükür sonrasında doktoruma danıştım burun tıkanıklığı için burun bandi önerdi yine devam ediyor tıkanıklıklarım gece 3 4 gibi kalkıp nefes alıyorum balkonda , zaman zaman rahat uyuduğum oluyor bazende gece çok uyanıyorum iki yastık ile yatıyorum, okuduğum banu ciftci doktor kitabında da burunda mukoza sismesınden olabiliyormus , bende zaman zaman yine oluyor , dogumdan sonra normale donucek birde baski yaptigi icin minik onunda etkisi olabilir