Merhaba anneler dün hastanede kontrolüm vardı . Tam 34 haftalık olduk. Doktorum suyu iyi bebek baş aşağıda herşey şimdilik yolunda gözüküyor dedi böyle giderse inşallah normal doğum olacak. Kilosu 2200 dedi ama bana sanki küçük geldi bu haftalarda nasıl olmalı iyi mi sizce. Kendime kızıyorum çünkü yemek konusunda çok kötü besleniyorum midem almıyor yemek yemeyi sevmiyrm acaba benim kötü beslenmemden dolayı mı bu kiloda diye kızıyorum kendime 🤔