Bizde de 30-33 arası bir yavaşlama oldu sanki hiç hareket etmiyor gibi çok hafifti hareketleri doktorum normal dedi gerçekten keşke öyle kalsaymışız diyorum şimdi yerini genişletti mi naptıysa 34 den beri içerde gerim gerim geriliyor hıçkırıyor itip çekiyor sağda solda toplanıp orda yatıyor çok değişik birşey geceleri hareketlerinden uyuyamıyorum onun rahat ettiği şekli bulunca uyuyorum ne zaman uyansam uyanık oluyor sürekli hıçkırık tutuyor resmen daha doğmadan karnımı sallayasım geliyor uyusun diye 😂 sizlerde böyle hissedersiniz yakında🤦🏻♀️