İlk bir iki gün zor sadce oda kişiden kişiye göre değişiyor onun dışında gercekten hic bisey yok. Gönül rahatlığıyla dusunulebilir bi alternatif. Korkmayın korkulacak hic bisey yok. İlk gün biraz ağrı oluyor ama ağrı kesiciler gayet güzel rahatlatıyor. Hergun daha iyi oluyorsun. İlk bir iki gün hani yataktan inerken falan belki biraz zorlanabilirsin ayak indirip kaldırmak zor geliyor fakat genel olarak bir hafta içinde iyisin kendi işini görebilirsin başkasına muhtaç hissetmezsin