Beyzolas Nazliolmaz selim doğanaya gitmiştim özel kliniğine 350₺ fiyatı vardı cnm ama resim falan vermedi
Kbraackz Nazliolmaz Kızılaya gitmiştim bende çok ilgili bir doktordu, her şeyi öyle sakin öyle güzel anlatmıştı ki, 350₺ vermiştim. O zaman Hüma 400 erciyeste 650 istiyordu sanırım.
Sevgi- Nazliolmaz Prof. Tuncay özgüne gittim bende, sanırım 500 tl fiyatı var yaklaşık 1 saat sürüyor. Randevu almak isterseniz en az iki hafta önceden aramak lazım. Fakültede normalde detaylı için kendi muayenehanesine gittim
Meryemgozde Hüma hastanesinde Ufuk daşar diye doktor var 1 hafta sonra ona gidecem inşallah iyi diyolar şimdilik
Zehraspl Meryemgozde evet ufuk dasara bende gittim cok ilgili bi doktor hatta instagramda bile takip ediyorum 45 50 dk ya yakin bakti herseye 2 defa bakti ve banada gisterdi bu elleri bu ayaklari bu kalbi bu midesi felan diye gösterdi hatta resimde cekebilirsiniz dedi
Kbraackz Nazliolmaz Evet verdi 2 tane siyah beyaz ama renkli değil. Doktorun adına baktım Şerif Işın mış
Kbraackz Nazliolmaz Hatta bebeğimin tek gülen fotoğrafını o verdi diyebilirim ki bizimkisi kendini göstermek istememesine rağmen baya uğraştı göstersin diye sağolsun.30-45dk arası sürdü. Sakin sakin tek tek anlattı hangi organına neden baktığını nasıl olması gerektiği ve bizimkinin nasıl olduğunu çok güzel anlatmıştı sağolsun.
demethanim 24 haftalıkken Prof.Dr.Tuncay Özgün e gittim. 1 saate yakın inceledi. Gayet memnun kaldım. 500 tlydi o zaman. Şu an fiyata güncelleme gelmiştir. Klinigini arayıp bilgi alabilirsiniz. Her zaman randevu bulunmuyor zor bulunuyor.
Nurplt Bende 2 gün önce gittim hüma ya 345 TL ödedik güzelce baktı valla anlattı memnun kaldım bebeğim haftasına göre kilosu falan çok iyi çıktı sadece idrarını tam yapamadığı için böbreklerde genişleme var dedi oda düzelir doğuma kadar dedi