Gozde939e99e Dun kontrole gittim 37+4 de önce 2900 dedi bende emin misiniz yirmi gün önce o kilodaydi dedim ısrar ettim bir daha ölçtü 3.055 gram dedi ama on gün önce de 3.050 gramdi az daha ısrar etsem dört olcerdi heralde bebeğin pozisyonundan kilo ölçümü değişebiliyor Muş en son bunu dedi doktor önden gidiyor geriye düşüyor derken de karın çevresi bir hafta geri de dedi tabi ben bunların hiçbirini taktım mi hayır gittiğim hastane o kadar bekletti ki dün beni şu gelişime bakacaklar di sıra gelmedi falan derken son anda doktor değişmeye karar verdim birazdan başka doktora gidicem 🤷