Kaderyas001 Benim ki uygulama da 33 gösteriyor ama sezeryan olacağım için 28 Allah izin verirse 🧿🙏 bir prensesim olacak 🌸👸 sizde durumlar nasıl kızlarr 🥰
Deryakadir Kaderyas001 merhaba 😃 benim de 40 gün ama daha erken de olabilir ben de sezeryan olacam oğlum olacak💙
Kaderyas001 Deryakadir Allah sağ salim kucagimiza almayı nasip etsin canım ✨🙏 sancı falan var mı yada şikayetin
Deryakadir Kaderyas001 sancı nasıl oluyor anlamıyorum ki iki tane kızım var zorunlu sezeryan oldum ilk kızımda hiç sancım olmadı yani ufaktan ağrı felan oluyordu ama tam olarak sancı nasıl bilmiyorum bi yerde toplanıyor genelde bu sancı mı🤷♀️ Sizin nasıl gidiyor
Busra2013 Kaderyas001 valla gecmıo surkelı kalbımı durdu dusumcesı benı öldürüyor bı dogsaydı sah saglım
Kaderyas001 Busra2013 alllah korusun inşallah sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız yavrularyavrularimizi 🙏
Burcummmm Uygulamaya göre 47 amaa gebelik şekerim var ve oğluşum önden gidiyor ben 33 haftalığım o 36 doktorum böyle devam ederse senin son gününü bekleyemeyiz dedi 😩 hayırlısı diyorum 🙏🏼🙏🏼
Bankacianne34 Kaderyas001 Valla benim de son 25 😀 ama çatım dar olduğundan sezeryannolaacagim 39haftada doğum olacak kısmetse o yüzden son 18falan diyebiliriz
Hilal-95 Nurcanatila6 aay valla kız sabah bi ağladım yeminle🤣 resmen ayaklarını elımde hissediyorum bazen 😭😭 dedm artık gel anacım ne beklıyosun dua ettim bisürü sağsalım allahım kavuştursun 🙏🏻 Ağrım cok dunden beri belım kasıklarım bide batıyor bişeyler😅