36 haftaya girdik . Ve erken doğum riskim şu bu derken yıprandım. Ve annemin evindeyim bayağı süredir . Doğup kırkımı çıkarıp gidecem evime . Artık sıkıldım kendi evime gitmek istiyorum. 36 haftadayım sezeryan istiyorum korkularımdan dolayı . Ve ne zaman sezeryan yapılır sizce ? Doktor 7 Aralık dedi oda 40 haftalığa denk geliyor anlamadım gitti. 3 Mart son regl tarihi