Kaderx lovefool canım benim sabah 6da . Lobaya oturunca lop diye birşey düştü tıkaç olduğunu anladım akıntı lop diye düşmez sildi. Peçete Kan leke geldi .Bugün geldi pembe kan geldi sildikce. Durdu az geliyo bekliyom sancı gelmesini
Dilara0638 lovefool miktarı kişiden kişiye değişir avuç içi kadarda olabilir daha büyükte böyle farklı bişey zaten görsen anlarsın nişan olduğunu
ayzurz35 lovefool benden sadece beyaz akıntı geldi bir de suyum geldi öyle nişan kan leke falan yoktu sancım da yoktu herkeste olmuyorms bilginize
Hilal-95 Kaderx benden normal pembe akıntı geldi kıvamlı da değildi 7 gun oldu daha gelen giden yok acaba beni alt muayene ettiker omu tetikledi ya doktorm sıkıntı yok diyor 🤷🏻♀️ Sancın gelırse yaz buraya hemen doğumunu felan bı ben bukdar beklıyom heralde🤣
lovefool Dilara0638 evet farklı bir şey dediğiniz gibi. Ama çok fazla değildi belki devamı gelir o zaman
lovefool Hilal-95 ya beni de pazt çatı muayenesi yaptı çok hafif leke geldi birkaç kez. Ama şimdi gelen daha farklı hem taze kan da vardı. Yarın sezaryenden önce başlasın istiyorum doğumum ya 😭
kubrads01 Hilal-95 benimde çatı muayenemde kan geldi ilk sonra yapışkan bir akıntı geldi iki kere nişandı herhalde ama 9 gün oldu bendede birşey yok 39+4 teyim suni sancı almadan hayırlısı ile bebeği doğururum inşAllah 🤲🏻
Hilal-95 lovefool sezaryen olcaksan nie açılma felan bekletiyorkı seni ama taze kan fazla gelirse gel dediler bana devam etmesi normalmiş hafif hafif az az
Hilal-95 kubrads01 aayy yalnız değilim🙏🏻 Bnmde 38+4 41 kadar bekleyeblırsın dedi ama bnm oğlan 3500 olmus nasıl doğurucam 🤭 minnacıkda bsyım bnm açılma başlams hafif sancılarımda var ama gelmıyor zmaanı var işte bugun braz daha fazla yürücem bakalım 😬
kubrads01 Hilal-95 artık alan daraldıkça fazla kilo almıyorlar hayırlısı ile doğurursun inşAllah canım
lovefool Hilal-95 ben normal istiyorum ama gelmediği için mecbur sezaryen tarihi verdi dr. Açıklığım yeteri kadar varsa suni verecek
Hilal-95 lovefool anladım canm inşallah suniyle acılman olur normal yaparsın tabi hayırlısı ama sunı sancı cekıp snra sezaryen olmakda kötü ya snra bıde onun acısı olur allah yardımcımız olsun🤲🏻
Kaderx lovefool sancım yoktu öğlene kadar bekledim. Sıcak duş aldım. Sıcak su torbası koydum belime. Yoktu.esimin zorlamasıyla Hastane gttim minubusle 😁 meğer 6 cm acikligim varmış suni verip hizlandirdilar doğurdum 3.700,kilo zormuş ya doğurmak
lovefool ayzurz35 teşekkürler. Valla bekliyorum hala. Sancım olup olmadığını anlamıyorum. Arada gelip giden hafif ağrı var ama düzenli değil
ozgeakkaya Benim ilk kızımın doğumundan 1 gün önce açık yeşil sümüğümsü yapışkan birşey gelmişti o nişandı sanırsam