Dmteyll Kızlar bebek arabası arayışına girdim. travel sistem düsunuyorum 4baby,mamma ve Joell markaları arasinda kararsiz kaldim varmı aranizda alan kullanan memnun kalan?
gbyalcin Dmteyll biz joell aldık bu şekilde. Daha bebeğimizle kullanmaya fırsatımız olmadı doğmadığı için 😂 ama denedik sürüşü falan güzel gibi
Brokoli Dmteyll mamma panther gold jogger almistim, 18 aylik bebegimde hala kullaniyoruz. yazın bir tane de baston araba almistik, ikisinden de memnunum
PrensesFiona gbyalcin ağırlığı nasıl canım tek başıma 1 kat merdivenden aşağıya indirebilirmiyim mesela
gbyalcin PrensesFiona asansör yoksa biraz zor olur çünkü ağırlıktan ziyade arka tekerlekler biraz kaba, yer kaplıyo
PrensesFiona gbyalcin yani katlayıp elime çanta gibi alamaz mıyım ki ya da katlamadan kucağımda indirsem diye düşündüm ama. Bir de şeyi sorucam portbebe veya puset takılıyken katlanabiliyor mu araba sanki bazılarında katlanmıyor diye okumuştum.
gbyalcin PrensesFiona yok o şekilde katlanmıyor. Port bebeyle ayrı ayrı indirebilirsiniz de direk zor olur
PrensesFiona gbyalcin önce ayrı ayrı indirip aşağıda takıcam sonra bebişi alıp gelicem anladım 🙈 bende katlayıp bi elime arabayı bi elime bebişi alırım diye düşünmüştüm kendimi herkül sandım galiba 😅
PrensesFiona Nurayyy23 olsun ayrı ayrı indirmektense tek parça halinde indirmek bile daha iyi 😅 Bi annelik gücü gelir belki bebeği bile alırım 😅 canım bir de internetten mi aldın yoksa mağazadan mı mağazadansa hangi mağaza acaba
Nurayyy23 PrensesFiona Doğru söylüyorsun canm analik cok başka gelir kesin sana o güç 😀 hepsi buradan almistm canm pazar aksami siparis verdim sali günü geldi hemen
gbyalcin PrensesFiona kullanabileceğimiz yere kadar kullanalım bakalım, sonumuz baston bebek arabası gibi 😂
PrensesFiona gbyalcin aynen bende öyle düşünüyorum hatta onu da şimdiden alsak mı diye düşünmüyor değilim hepsiburada da 300 liraya var baya kişi almış. Onun da fiyatı artcak sonuçta alıp kenara koysam mı diyorum.
PrensesFiona gbyalcin bebişin odaya koyarım heralde. Zaten 2 yaşına kadar yanımda yatırmayı planlıyorum.