Smr10 Arkadaslar 9haftaligiz dun kontrolumuz vardi kalp atım hızı 186cikti bebegimin. Doktorum bebisimiz baya heyecanli dedi gulumsedi bende kotu mu dedim normal dedi ama aklim karisti yuksek mi acaba. Sizlerin nasil cikti bu haftalarda
mucizegebelik6 Smr10 benim bebeğimde o haftalar da hep 180 190 atıyordu pek heyecan yapıyordu o haftalar da oğlum😇
Busra2013 Smr10 normal canım kucuk oldugu ıcın kalbı daha fazla hızlı atıyor haftası ılerledıkce buyudukce normale donmeye baslıyor suan 23 haftadayım hala yuksek kalbı 130.140 normla dedı doktor ıyı dedı senınkıde normal korkma