Kızlar geçenlerde doktora gittim henüz 6 haftalık hamileyken simdi 8..haftaya giriyoruz doktor benden bir takım kan testi istedi antı rubella ıgg anti texoplazma ıgg antı rubella lgm antı texoplazma lgm testler bunlar resim atmayı bılmediğim için uygulamadan testleri atamadım ama ikisi yüksek çıkmış Ne demek netten baktım kızamıkçık diyor ne alaka anlamadm? Sizden de istediler i böyle testler