Merveelisa Dün akşam 9 da doğdu daha kakasını yapmadı doğum yapan anneler sizinkiler ne zaman yaptı kakasını 😔
evlatkokusu0806 Merveelisa yeterince emmiyorsa sanırım o yüzden kaka yapmaz başka bişey varsa bilmiyorum canım
nevarneyokk Merveelisa Ayy aklıma neler geldide sana diyemedim benim kardeşim o sebepten yoğunbakıma alınmıştı ilk doğduğunda ama iyi çok şükür kuzum bir sorun yok demekki çok sevidim 🥰
HaticeBerkayBalat3103 @Merveelisa normal dogummu yaptınız tecrübelerinizi aktarırmısınız eger normal dogumsa ilk gebeliğim bende normal istiyorum Allah izin verirse 🙏☺️