HaSretm Kızlar uygulamada 35 artının içindeyim dün doktora gittim 36 nın içinde olduğumu söyledi ama geçen 2 haftaya kadar uygulama ve doktorla aynı gidiyordu hamileliğim sizde yaşadınız mı böyle bir durum
gozdekrks HaSretm 35 +2 demek 36 nin içindesin 36 nin 2. Gününü yaşıyorsun demek canım doktor doğru demiş 35 bitmiş 36dasin demek
emrbalayse HaSretm bazen 1 hafta ileri oluyor. Sonraki kontrolde 1 hafta ileri gitmiş. Daha sonrakinde tekrar 1 hafta ileri geçmiş fln. Ama son adet tarihine göre doğum zamanı belirleniyor cnm. Benim doktorum oyle yapıyor
blueberyy00 HaSretm hı o zaman 36 da deil 37 de oluyorsun 😂😂 yani bebiş güzel gelişmiş haftasından onde gitmeye başlamış
HaSretm blueberyy00 ay öyleyse sevindim valla 🥰 Rabbim birbirimize kavuşturmayı nasip etsin herkes sağlıkla kucağına alsın inşallah 🙏
HaSretm emrbalayse ay ben 1 buçuk aylıkken öğrendim hamile olduğumu adet tarihimi bile pek hatırlamıyorum 😂 kafadan atmıştım adet tarihimi 😂
emrbalayse HaSretm 😂😂 başlardaki adetinle uyuyorsa tamamdır bence. Sonradan kilo alımı bebeğe göre değişiyor çünkü. Sağlıcakla gelsinler inşallah