tatliayminaninannesi Sezaryen olalı tam 1 hafta oldu. 1 haftadır afedersiniz çişimin geldiğini hissetmiyorum. Resmen saatlerce gitmesem yine hissetmem. Tuvalete gittğim zamanda çok sıkışık olmuş oluyorum. Herkesin mi böyle oluyor bi tek bana mı böyle oldu🥺
MinikGrilBaby tatliayminaninannesi 4 ay oldu sezeryanla doğum yapalı bahsettiğiniz gibi bir şey yaşamadım hiç. Doğumdan öncede böyle bir sıkıntınız var mıydı 😌
Greyfurt tatliayminaninannesi ben doğum yapalı 3.5 Ay oldu hiç öyle bir sorunum olamadı doktorunuzla görüşün mutlaka
Aysencim tatliayminaninannesi bende olmuştu kuzum hele bide çiş yaparken değişik bi ağrı oluyordu sanki tekrar dikiyorlar gibi 🤦🏻♀️ Geçmişti ama 2 ay içinde
Sld-kocbay tatliayminaninannesi enfeksiyon kapmıs olabilirmiisiniz acaba ? Bende bir kere idrar yolu enfeksiyonu kaptıgımda boyle olmustu . Bir gün boyunca 3.5 litre kadar su için bol bol wc çıkarsanız belki sorun ortadan kalkar cünkü benimde sezaryansan sonra hiç boyle olmadı
MinikGrilBaby tatliayminaninannesi İstersen Bi doktoruna görün kuzum Allah korusun farklı bişey olur başından baksınlar
Aysencim tatliayminaninannesi geçecek canım inan geçecek sabret 1 ay bile sürmüyor inan ama cok dikkat et kendine yarana iyi bak ıslak bırakma canım benim ❤️
Didem19 tatliayminaninannesi ben sonda takılırken utanmış ve kendimi çok kasmıştım. Haliyle acımıştı. Ve doğumdan sonra dediginiz gibi bi durum olmuştu. Sonrasinda 15-20 güne geçmişti.