mrvgnydin Kızlar merhaba, 2.ayımdayım sağlık ocağı doktorum çok kansız olduğumu söyledi kadın doğum doktoruna söyle dedi söyledim ve kadın doğum doktorum bana kan ilacı verdi ben ilk 3 ay kullanılmıyor diye duymuştum ama kullanan var mı 0-3 ay aralığında??
Merve_ylmz mrvgnydin ben de şu an 11 haftalığım kanım düşük doktorumuz 3 ay bitsin ilaç veririm şimdilik pekmez kuru üzüm kırmızı et tuket filan demişti
sevgitekes mrvgnydin hiç de bile maltofere başladım 7 haftalıkken ilk gebelik tede aynı şekilde ne kadar erken başlarsan o kadar iyi
Gzmysf1608 Bana da erken vermişti diye hatırlıyorum 5 haftalıkken öğrenmiştim 2 nci gittiğimde vermişti en fazla 10-11 haftalıkkendir hala kullanıyorum son haftadayız magnezyum Demir ve multivitamin d vitamini hala devam