Eşimin iş yerinde izni var bi çift arkdasımızla hep birlikte Kapadokya’ya (bulunduğumuz şehre 7saat mesafeli (özel araçla gideceğiz))gidelim dedik ama bende eşimde bide bişi olur die korkuyoruz şuan 28+3 hamileyim kendimi iyi hissediyorum geçen hafta doktora gittim hiç bi sıkıntı yok ama bilemedik gezeniniz var mı ?